úterý 18. února 2014

Běhání s prkýnky

Než jsme jeli do Jizerek, mnozí varovali, že si běžky ani nemáme brát. Brala jsem to trochu s rezervou. My z jižní Moravy, nejsme co se týká sněhu, zpovykaní ;-) Když jsme se ale blížili do Rudolfova, po sněhu opravdu ani památky. Naději ve mně vykřesal až děda, který sbíhal z lesa s běžkami v ruce. Utíkal na autobus, ale ještě mi stačil odpovědět, že nahoře snad pro nás ještě něco bílého zbylo.
A tak se stalo, že jsme si užili 3 krásné výlety na prkýnkách.




Místy se muselo trochu přenášet, ale kam spěchat že? Aspoň byl čas se kochat. A nacházet nové cesty. Třeba jednou jsme si to namířili na turistickou místo běžeckou trasu, která vedla naneštěstí z kopce. Na zmrzlém rozdupaném sněhu nešlo brzdit a tak turisté museli odskakovat do lesa, když se dolů řítila neřízená střela v podobě Davida, který si prostě ty lyže nesundá, ani kdyby se měl zabít.
Nebo jsme kolem bedřichovské přehrady natrefili opět turistickou, tentokrát po dřevěném chodníčku. I na tom jsou Brňáci schopni jezdit! Vzhledem k tomu, že chodníček byl namrzlý a mírně z kopce a nedalo se na něm plužit kvůli krajnicím, někteří často líbali zem. A zrovna tady jsme potkali běžce. Pěkně si to cupital a nechci ani vědět, co se mu honilo hlavou, když viděl na chodníčku čtyři běžkaře. Na pozdrav v údivu nebo úleku ani nezareagoval.


Když to shrnu, naběháno nula nula nic, naběžkováno krásných 70 km prokládaných vycházkami a kupodivu jen pár modřin :)

9 komentářů:

  1. Tak to jsem rád, že to dobře dopadlo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To já taky. Fakt už jsem nedoufala :) Ale máte tam teda krásně! I když jsem si říkala, že pro běžce to taky není snadný. Těžko najít mimo město suchý povrch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suchý povrch není podmínkou pro běh. Nejsme inlinisti. :D

      Vymazat
    2. No to jsem rád, že se ti "u nás" líbilo, ale sníh opravdu stojí za p**. Do bot vrchem jsem ho letos nabral jen jednou ... takže se připadám jak tý jižní Moravě.

      Vymazat
    3. Líbilo, moc :) Letos jsem zažila běžkování jen v Jizerkách. Tady už kvetou sněženky a na balkoně mi raší tulipány :) Za chvíli to bude na ty inliny :)

      Vymazat
  3. K nám si taky prkýnka neber, zato bláto budeš mít i za ušima :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bláto neva :) Momentálně moje běžecký boty soutěží o nejtlustší krustičku :)

      Vymazat
  4. Hezky! Jak videt, kdo chce jezdit na prkynkach, snih (nebo namrzly dreveny chodnicky) si vzdycky najde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně :) Nedělat si z toho hlavu a radovat se z maličkostí :) A chodníček je nezapomenutelný :)

      Vymazat