středa 24. dubna 2013

Běžecká kavárna

Tuhle mi volá kamarádka, co jsem se s ní roky neviděla, že bychom se mohly sejít někde na kafe pokecat. Koukám do diáře, marně hledaje prázdné políčko. Pak bezděčně pronesu: "Hele, a neběháš náhodou?" Chvíli je na druhém konci ticho a pak slyším něco o bláznech. Nevím jestli já jsem blázen nebo jako ona není přece blázen ... no, běhat jsme nešly, ale čas na pokec jsme taky nenašly. A tak jsem si uvědomila, že vlastně poslední dobou, je běh pro mě taková imaginární kavárna.
Běhám s kolegyní Ivankou, běhám se závoďačkou Monikou, běhám s klubem Báječných Žen v Běhu, běhám s manželem a někdy taky PIMkou Martinou ...

středeční běžecká kavárna :)

No a když se s nikým nedomluvím, tak pořád máme pravidelné denní výběhy v práci. Takže pokud přijdu kterýkoliv den v 11h na sraz, mám o společnost postaráno :)

část naší běžecké party

Nedávno nám jeden z našich známých řekl, že jsme ti nejliberálnější rodiče, které zná. No bodejť by ne, když téměř všechna rozhodnutí vznikají pod vlivem endorfinů za běhu :) Společný výběh je skvělá příležitost, jak řešit životní situace pozitivně a s nadhledem :) A když náhodou máme tendenci od problému utéct, tak jeden druhého rychle dožene :)

je to smutné, ale bohužel nemám novější fotku manžela :)

Na sezení v kavárně prostě nemám ve všední den čas. Pracuji, běhám, fotím a denně vařím teplou večeři. Jeden z mých kolegů mi říká, že tím kazím zaměstnaným ženám image. Zřejmě je chudák večer o chlebu. Ale když máte doma samé sportovce, tak se výživa nemůže šidit :) Tady trochu odbočím a musím se pochlubit ... minulý týden, Mistrovství ČR mladších žákyň - 3. místo jednotlivci, 2. místo týmy :)

nejnovější úlovky :)

to hlavou dolů, je moje dítě

Zkrátka ... nezanedbávej staré přátele pro nové ... proto vzkaz všem mým přátelům a známým: nechcete prosím začít běhat? :)


11 komentářů:

  1. Ovsem to je zajimavy napad..:)
    Ja prijedu z US nateseny na pomale (a postupne) behani... budu muset s radou lidi neco probrat.. to by se dalo spojit..:)
    Urcite to zkusim.. MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus ... třeba meeting už cestou do práce :) Vyšší level time managementu :D

      Vymazat
  2. Stavim si te na pomyslny piedestal. Jak to vsechno zvladas??? Ta kazdodenni vecere na vidlicku me teda dostala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já vaření počítám do svých zálib :) no a pak se snažím ve volný čas, věnovat jen zálibám :) Neznám televizi a nemám permanentně neblýskaný byt. Něco se holt šidit musí :)

      Vymazat
    2. No tak nulovou televizi a zasedle stribro na policce bychom jako zaklad mely. Souhlasim s tebou, ze daleko lepsi je venovat cas spolecne stravene veceri nebo jakekoli spolecne cinnosti!

      Vymazat

    3. Ahoj,jen tak pro ilustraci poslední vánoce u nás doma-binec v baráku,aktivní účast na předvánočních koncertech, 18 druhů cukroví, dva druhy bramborového salátu, osobák v novoročním půlmaratonu, není to vlastně totéž???

      Vymazat
    4. No to není totéž. To je ještě mnohem víc!!! :) Ale s pečením cukroví takové ambice nemám. To by mi musel někdo tolik druhů dát :) Ovšem koncerty, osobáček ... moc pěkný Vánoce :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky Rosťo. Těším se, že se někdy potkáme na nějakým BezvaBěhu :)

      Vymazat
  4. Renčo, Vám to na těch fotkách tak sluší!
    Já vařím taky ráda, i když musím, ale to nádobí pak! Do toho se musím dokopat a raději jdu běhat a tajně doufám, že se najde v baráku nějaký hodný skřítek a něco s ním udělá.
    Doběhnu, vyklušu schody a....zase nic.
    Tak pěkný běh a dobrou chuť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, nádobí je druhá šichta :( Naštěstí na to nejsem doma sama. Na druhou stranu mám pocit, že vařím jak pro malej cirkus :))
      Já jsem omylem ty naše fotky z výběhu smázla :( Jinak by už tady byly :(

      Vymazat