sobota 15. března 2014

Malá premiéra

Několik let úspěšně ignoruji Brněnský Běžecký Pohár. Pětka je pro mě zkrátka sprint a na ty já nejsem :) Když se ale rychlá pětka doplní pomalou desítkou zpátky domů, může z toho být téměř intervalový trénink :)  A takto jsem si zdůvodnila svůj první start v rámci BBP. Důvod navíc byl pak sběr závodních kilometrů do Běžseriálu. Dokonce jsem se tak rozšoupla, že jsem si rovnou nechala vystavit registrační kartu, abych si ušetřila frontu při registraci na dalších závodech.

... škoda, že jsem začala až předposledním závodem :)

Profil tratě sliboval hned zkraje slušný kopeček. V jakési postartovní euforii mi to ani nepřišlo a tak jsem jeho strmost docenila, až když jsem ho běžela dolů do cíle :) Nicméně pěkné stoupáníčko to bylo, páč jsem asi po dvou kilometrech začala těžce lapat po dechu. Nějak mě píchalo pod žebrem a tak jsem doufala, že toto už určitě bude ten nejvyšší vrchol tratě. Každý seběh mě ale následně vyvedl z omylu. Bylo to jak na houpačce, která ještě navíc zatáčí. Asi na čtvrtém kilometru jsem začala litovat, že jsem si nechala vystavit tu registrační kartu. Naštěstí pak už to šlo docela z kopce.

... děkuji neznámému fotografovi

Uřícená jsem prolétla cílem a stihla prohodit pár prních slov s kámoškou, než jsem si uvědomila, že bych si mohla vypnout hodinky :) Záznam z Garmina zde.

na to, že to nebyla rovinka ... docela spokojenost :)

V cíli jsem pak do sebe nasoukala Tatranku, zalila to jakýmsi žlutým sladidlem a za počínajícího deště jsme se s Martinou rozběhly zpět domů. Jak my si libovaly, když nebylo kam chvátat :) A nevadil nám ani déšť, který místy přecházel ve slušný liják.

"odměna" v cíli :)

Nejsem žádný velký šetřílek, nicméně z principu mě těší, že to byl opět krásně nízkorozpočtový závod :) Cestou tam jsem se svezla zdarma, jako "víkendový bonus" k Martinině roční šalinkartě, zpět jsem běžela a startovné 60Kč včetně karty, obsahovalo i tu Tatranku a žlutou limču :)

8 komentářů:

  1. Ta radost a spokojenost z Tebe prská, jako pot v posledním kopečku!
    Jsi skvělá a my Ti blahopřejeme!
    BNB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó děkuji dobrý oddíle! :)
      Máš pravdu, je skvělý se proběhnout a přitom se potkat se spoustou známých. Člověk dopřeje tělu i duši :) Ať vám to běhá!

      Vymazat
  2. Tohle miluju.. clovek bezi "ze zavodu" nebo i na "na zavod".. to je temer "zen"..:)
    Gratulace, pohoda je jedna z nejdulezitejsich veci.. At nam to beha! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to tak udělala tento měsíc podruhé a začíná se mi to líbit :) Když ten závod člověk nebere tolik vážně, tak je z toho krásně rozfázovaný celodenní trénink :)))

      Vymazat
  3. Kopce a kopečky, to mám taky rád. Je vidět, že jich v Brně máte asi fakt dost, to se to pak trénuje :o) Někdy si to tam s oddílem budem muset proběhnout :o))
    Jiřík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sever Brna je kopečky přímo posetý :) Já věřím, že se s oddílem setkám nejpozději na Masakru :)

      Vymazat
  4. Už se těším až naše družstvo obíhačů vše v Čechách oběhne a vyrazí obíhat nějaká moravská města a kopečky. A to nemluvím o doplnění vlastivědy! Běh jako dopravní prostředek na závod či ze závodu to nemá chybu. Gratuluju ke skvělé pětce! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkej dvakrát. Pro takový akcičky já mám slabost a pokud by se někomu chtělo až k nám, stačí říct, vše naplánuji :)
      Běh na závod a ze závodu je super, akorát přemýšlím, kde je ta hranice ... jestli běžet třeba 20 km na půlmaraton a pak 20 zpět.

      Vymazat