sobota 18. března 2017

Změny

Za dobu, co jsem sem nenapsala jediný řádek, se změnilo dost věcí. Nastoupila jsem do nové práce, což s sebou první měsíce přineslo větší pracovní vytížení a tudíž méně času na zábavu. Musela jsem prioritizovat. A běhání mě pořád baví víc než psaní :)


Navíc ... vyléčila se mi kyčel. Nebo jsem ji "přeběhala". Nevím. Každopádně ... můžu běhat a i spát. A teď už snad i psát :)

Nepřišly ale jen pozitivní změny. Začátkem listopadu se nešťastnou náhodou zabil v Alpách můj velký kamarád. Běžecký parťák, zakladatel mého fanklubu, jak o sobě říkal :))) a velká sportovní duše. Kamarád do nepohody. Kamarád, který se mě ještě 3 dny před onou nešťastnou událostí snažil povzbudit v mém běhání. Kamarád, co byl přihlášen letos na maraton ve Vídni, který si už nezaběhne ... Hodně mě to vzalo a když nad tím teď přemýšlím, tak možná toto je tím pravým důvodem mé psací přestávky. Nechtělo se mi o tom psát a nepsát o tom nejde, protože mě to hodně ovlivnilo. Když vezmu jen to moje pobíhání, tak jsem se místo Vladka zaregistrovala na ten Vídeňský maraton. Oprášila nějaký ten tréninkový rozpis a dala svému běhání zase nějaký řád, cíl, směr. Ačkoliv jsem se už proběhala k oné krásné větě Johna Lennona "Největším vítězstvím je nepotřebovat žádné vítězství.", tak tento maraton bude pro mě mít jiný rozměr a chci jej absolvovat se ctí.



Zároveň je to jediný závod, který mám zatím v plánu. Mé plány po maratonu jsou pak dosti obšírné. Jsou hlavně o cestování a trekování a užívání si pohybu i při jiných sportech a s přáteli ... Asi o tom budu i psát, protože psát je jak jsem zjistila mojí další potřebou :)



2 komentáře:

  1. Fajn, zes zase online a jeste s tak osobnim prispevkem... Budu moc drzet palce, at se Viden povede!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky! Jak jsem se teď nedávno dozvěděla, bude to den po celofiremní párty, tak to bude stát za to :)))

      Vymazat